5 o nga toa ipurangi nui rawa atu i te ao

1. Amazon


Ko te Amazon.com i whakaturia e Jeff Bezos i te tau 1995 i Amerika, a inaianei kua riro hei toa taonga nui rawa atu i te ao. I te tuatahi o te amazon.com e hoko noa ana nga pukapuka i te ipurangi, ka whakawhānui atu te amazon.com i tana pakihi ki nga hua papai, penei i te DVD, te hiko, me era atu. Na ko Amazon i tino mohio te nuinga o te maatai tuihono i te United States. Na ka kii ano a Amazonzon e 250 M nga manuhiri motuhake i ia marama. Na kei a Amazon inaianei he kamupene hokohoko motuhake i roto i etahi atu whenua seperti Amerika Serikat, Inggris Raya dan Irlandia, Perancis, Kanada, Jerman, Italia, Spanyol, Belanda, Australia, Brazil, Jepang, Cina, India dan Meksiko. Amazon juga menawarkan pelayaran internasional ke negara-negara tertentu lainnya untuk beberapa produknya. Pada tahun 2011, itu mengaku niat untuk meluncurkan situs di Polandia dan Swedia.

2. EBAY


I hangaia eBay e Pierre Omidyar i te tau 1995, e whakarato ana i te ratonga hokohoko ipurangi me te Kiritaki ki te Kiritaki me te Pakihi ki te tikanga Kiritaki. eBay Inc. he kamupene maha me te kamupene e-hokohoko, ebay ko tetahi kamupene Amerika kei roto i San Jose, California. Ko te EBay he mahi pakihi-taara mo nga mahi a-rohe i roto i te 30 whenua.

Ko tenei paetukutuku he utu noa ki te whakamahi mo nga kaihoko, engari ka utua nga kaihoko mo nga taonga turangi o nga taonga kua hokona. EBay i mua menawarkn traksaksi whakawhiti online moni (mā PayPal), i te mea he āpiti o eBay i 2002 ki te 2015. Ko te kamupene whakahaere te pae eBay.com, he mākete ipurangi me te paetukutuku hokohoko i roto i nei iwi e taea te mahi i mahi ki te hoko, me te hoko o ngā momo o taonga, me ngā ratonga puta noa i te ao, me te kore te reira i whakawhānui ki te whakauru "hoko Na" tika te paetukutuku, hokohoko e UPC, ISBN, tetahi atu momo o SKU (mā Half.com) ranei; raupapa ipurangi (ma te Kijiji me te EBay Secret) nga tohu takahanga hokohoko tuihono (na te StubHub); me etahi ratonga.

Advertise

Safe Link Converter

Encrypting your link and protect the link from viruses, malware, thief, etc!
Made your link safe to visit.

How to use our tool:

  1. Click on How To Use menu above.
  2. Click on the code and CTRL + C on your keyboard.
  3. Paste the code in your HTML blog theme before the </body>.
  4. Save your HTML blog theme. you are done!
  5. Now, your blog's outbound links was encrypted!

Advertise

Your link show here

Advertise

3. TAOBAO


Ko Taobao tetahi o nga pae e whakahaeretia ana e te rōpū alibaba. he pae Haina mo nga hokohoko tuihono rite ki eBay, Amazon me Rakuten.

Ko Taobao Marketplace tetahi o nga 10 paetukutuku kua tae atu ki te ao i runga i te Alexa. Na Taobao i hanga e te Alibaba Group i te 10 o Mei, 2003, ko Taobao Marketplace te kaiwhakarato utu mo nga kaihokohoko (C2C) ma te whakarato i te kaupapa mo nga pakihi iti, me nga kaihokohoko takitahi hei whakatuwhera i nga toa tuihono e tino mahi ana ki nga kaihoko i Haina penei (Mainland China, Hong Kong, Macau me Taiwan) tae atu ki waho. Me te 760 miriona nga rarangi hua o Maehe 2013.

4. TMALL


He paetukutuku Haina-reo e whakahaere ana i te pakihi hokohoko tuihono i te ipurangi Pakihi ki te Kiritaki (B2C) toa, TMALL mua ko Taobao Mall. He turanga mo nga pakihi i Haina me te ao ki te hoko taonga ki nga kaihoko i te taone nui o Haina, Hong Kong, Macao me Taiwana. Ko Tmall te rite ki a Taobao i whakahaerehia i Haina e te Alibaba Group. I te wa ano, ka tukuna atu e ia he kaupapa whakatairanga i te US $ 30 miriona hei whakatairanga i te mohio waitohu ki nga kaihoko. Ka whakapuakihia ano hoki he arotahi ki te arotahi ki runga i nga waahanga hua me nga whakapainga i te wheako hokohoko. I te marama o Whiringa-a-rangi 2010, i whakatuwherahia e Taobao Mall tetahi ingoa motuhake motuhake e kiia ana ko tmall.com, hei wehe i te rarangi ma nga kaihoko mai i nga kaihokohoko o Taobao C2C. I te wa ano, ka tukuna atu e ia he kaupapa whakatairanga i te US $ 30 miriona hei whakatairanga i te mohio waitohu ki nga kaihoko. Ka whakapuakihia ano hoki he arotahi ki te arotahi ki runga i nga waahanga hua me nga whakapainga i te wheako hokohoko.

5. ALIBABA


Ko Alibaba.com he e-commerce mai i Haina, a, koinei tetahi o nga taonga hokohoko me te hokohoko nui o te ao i tenei ra. I tana whakahaere i ana mahi, ka tuku a Alibaba i te ratonga hokohoko ma te tomokanga tukutuku me te tikanga o Costumer ki te Kaihokohoko, pakihi ki te kiritaki me te Pakihi ki Pakihi ki ona kaiwhakamahi. Kei te whakarato hoki a Alibaba i nga ratonga utu hiko, nga taputapu hokohoko, me nga ratonga rorohiko rorohiko. I tīmata te rōpū i te tau 1999 i te wa i whakatu ai a Jack Ma i te paetukutuku Alibaba.com, Pakihi ki Pakihi Pakihi hei hono atu i nga kaihanga Hainamana me nga kaihoko o waho. I te tau 2012, e rua nga pauna o Alibaba e mau ana i te 1.1 miriona yuan ($ 170 piriona) i roto i nga hokohoko. Ko te tipu o te hokohokohoko e tino tere.